Follow-up team

Elk klantencontact een succes? Dat kan! 

Klantenopvolging met resultaat

Elk klantcontact is belangrijk in het uitbouwen van een duurzame relatie. Klantenopvolging vraagt echter tijd, energie en vooral de juiste expertise. 

Laat je bijstaan door het FollowUpTeam powered by Offitel. Zij maken van elk klantencontact een succes, zodat u zich kan concentreren op uw core business. 

Alleen het beste voor uw klant

Een team van specialisten staat voor u klaar om elke fase van het verkoopproces in goede banen te leiden.

Flexibel maatwerk

Offitel werkt steeds op maat en speelt snel en gepast in op veranderende omstandigheden.

Snel reageren

U kan rekenen op een snelle service. Campagnes worden op korte termijn opgesteld en uitgevoerd. 

Proactief meedenken en bijsturen

Samen gaan we op zoek naar de beste oplossing. Ook tijdens het proces blijven we alert voor opportuniteiten.

Offitel is ISO-gecertificeerd

Download hier de folder

 

Wat kan het FollowUpTeam voor u betekenen?

Databaseverrijking

Direct marketing begint met een goede database. Is uw database verouderd of misschien nog onbestaande? Het FollowUpTeam maakt van uw database een waardevol instrument voor al uw marketingacties. Zo communiceert u gericht naar de juiste doelgroep met een maximum respons als resultaat. 

Prospecteren

Koud prospecteren is een kunst! Het FollowUpTeam warmt uw prospecten op en bereidt ze voor op een bezoek van uw vertegenwoordiger. Via een online agendabeheersysteem leggen zij afspraken vast en volgt u perfect op wie wanneer en waar verwacht wordt. 

Klantenopvolging

Heeft een potentiële klant contact opgenomen via uw website, gereageerd op uw mailing of uw vertegenwoordiger over de vloer gekregen? Dan is het cruciaal dat er ook gehoor aan wordt gegeven. Het FollowUpTeam volgt je leads op en helpt je om ze ook effectief in een order om te zetten. 

Tevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheidsonderzoeken zijn een waardevol middel om de werking van uw organisatie te evalueren en indien nodig bij te sturen. Bent u ISO-gecertificeerd, dan is het bovendien verplicht om jaarlijks naar de tevredenheid van uw klanten te peilen. Het FollowUpTeam organiseert klanttevredenheidsonderzoeken van A tot Z en presenteert de resultaten in een overzichtelijk rapport. 

Marktonderzoek

Waar bevinden uw klanten zich? Bij wie zit het meeste potentieel? Is er nog kans om te groeien? Een antwoord op zulke vragen vindt u door marktonderzoek. Samen zoeken we uit welke informatie u nodig heeft en stellen we een plan op om een representatief beeld te krijgen van de behoeften van uw doelgroep. Zo bent u er zeker van dat u de juiste doelgroep op de juiste manier benadert. 

 

DAT MOET IK HEBBEN

UW VOORDELEN

  • Wij denken met u mee.

  • Onze jarenlange expertise kan u helpen bij het opstellen van een scipt.

  • Flexibel maatwerk in functie van onze klant.

  • Gedetailleerde rapportering in real time.

BEKIJK ALLE

Ticketmatic

Ticketmatic

Ticketing is tegenwoordig een competitieve sector. Wie kaartjes voor een evenement wil verkopen, is dan ook verplicht om klanten snel, veilig en goedkoop van dienst te zijn. Ticketmatic doet dat met veel succes, en laat zich daarbij assisteren door de dienst ‘inbound' van Offitel.

"Wij werken al een aantal jaren met Offitel," vertelt Erik Lesire van Ticketmatic "We zijn gestart met het telefonische onthaal uit te besteden, waarbij Offitel de lijnen doorverbindt naar de juiste persoon binnen ons bedrijf. Op basis van die goede ervaringen hebben we ook voor andere diensten een samenwerking opgezet, zoals de ticketverkoop van evenementen." In dat opzicht is Ticketmatic anders dan de klassieke kaartjesverdelers. "Inderdaad, we hebben een verkoopmodel ontwikkeld, waarbij de organisatoren zelf de tickets aanbieden," legt Erik Lesire uit. "Wij regelen alles, maar blijven helemaal op de achtergrond. Het komt erop neer dat de bezoekers hun kaartjes via internet bestellen bij de organisatoren, zoals de Boekenbeurs of Circuit Zolder, en dan thuis zelf hun ticket met barcode kunnen afprinten. Er moeten dus geen tickets worden opgestuurd of afgehaald, wat sneller, veiliger en goedkoper is. Aanvullend op dit systeem, kunnen de klanten ook nog telefonisch reserveren, en dat gaat via Offitel. Het is zelfs mogelijk dat Offitel een e-mail stuurt, waarin de tickets met barcode staan, zodat ze eenvoudig kunnen geprint worden."

Ticketmatic wil dit systeem nog verder verfijnen, en werkt momenteel aan extra toepassingen en nog betere software. En dat ook Offitel hierin een rol zal blijven spelen, is overduidelijk!

Deel deze pagina