Follow-up team

Elk klantencontact een succes? Dat kan! 

Klantenopvolging met resultaat

Elk klantcontact is belangrijk in het uitbouwen van een duurzame relatie. Klantenopvolging vraagt echter tijd, energie en vooral de juiste expertise. 

Laat je bijstaan door het FollowUpTeam powered by Offitel. Zij maken van elk klantencontact een succes, zodat u zich kan concentreren op uw core business. 

  • Alleen het beste voor uw klant

Een team van specialisten staat voor u klaar om elke fase van het verkoopproces in goede banen te leiden.

  • Flexibel maatwerk

Offitel werkt steeds op maat en speelt snel en gepast in op veranderende omstandigheden.

  • Snel reageren

U kan rekenen op een snelle service. Campagnes worden op korte termijn opgesteld en uitgevoerd. 

  • Proactief meedenken en bijsturen

Samen gaan we op zoek naar de beste oplossing. Ook tijdens het proces blijven we alert voor opportuniteiten.

  • Offitel is ISO-gecertificeerd

Download hier de folder

 

Wat kan het FollowUpTeam voor u betekenen? 

  • Databaseverrijking

Direct marketing begint met een goede database. Is uw database verouderd of misschien nog onbestaande? Het FollowUpTeam maakt van uw database een waardevol instrument voor al uw marketingacties. Zo communiceert u gericht naar de juiste doelgroep met een maximum respons als resultaat. 

  • Prospecteren

Koud prospecteren is een kunst! Het FollowUpTeam warmt uw prospecten op en bereidt ze voor op een bezoek van uw vertegenwoordiger. Via een online agendabeheersysteem leggen zij afspraken vast en volgt u perfect op wie wanneer en waar verwacht wordt. 

  • Klantenopvolging

Heeft een potentiële klant contact opgenomen via uw website, gereageerd op uw mailing of uw vertegenwoordiger over de vloer gekregen? Dan is het cruciaal dat er ook gehoor aan wordt gegeven. Het FollowUpTeam volgt je leads op en helpt je om ze ook effectief in een order om te zetten. 

  • Tevredenheidsonderzoek

Klanttevredenheidsonderzoeken zijn een waardevol middel om de werking van uw organisatie te evalueren en indien nodig bij te sturen. Bent u ISO-gecertificeerd, dan is het bovendien verplicht om jaarlijks naar de tevredenheid van uw klanten te peilen. Het FollowUpTeam organiseert klanttevredenheidsonderzoeken van A tot Z en presenteert de resultaten in een overzichtelijk rapport. 

  • Marktonderzoek

Waar bevinden uw klanten zich? Bij wie zit het meeste potentieel? Is er nog kans om te groeien? Een antwoord op zulke vragen vindt u door marktonderzoek. Samen zoeken we uit welke informatie u nodig heeft en stellen we een plan op om een representatief beeld te krijgen van de behoeften van uw doelgroep. Zo bent u er zeker van dat u de juiste doelgroep op de juiste manier benadert. 

 

DAT MOET IK HEBBEN

UW VOORDELEN

  • Wij denken met u mee.

  • Onze jarenlange expertise kan u helpen bij het opstellen van een scipt.

  • Flexibel maatwerk in functie van onze klant.

  • Gedetailleerde rapportering in real time.

BEKIJK ALLE

Huizen verkopen met Offitel als tussenstation

Huizen verkopen met Offitel als tussenstation

ERA, het samenwerkingsverband van kwaliteitsmakelaars in residentieel vastgoed, is ondertussen al tien jaar actief op de Belgische markt. Zowel voor hun telesecretariaat als de telemarketing, schakelt Era de diensten van Offitel in.

 "Offitel verzorgt niet alleen de telefonische permanentie van Era Belgium, de franchise-organisatie en hoofdzetel van alle immobiliënkantoren," vertelt algemeen directeur Ian Cook, "Het is tevens onze toeverlaat voor het telesecretariaat van verschillende Belgische Era-kantoren. Daarnaast worden klanten die inlichtingen wensen over een woning of project altijd verzocht om naar ons 0800-nummer te bellen, en ook dat nummer wordt door Offitel bediend. Ten slotte verzorgt Offitel ook onze outboundactiviteiten. Concreet betekent dit dat zij bij de klanten van onze makelaars telefonische enquêtes uitvoeren over de tevredenheid van de dienstverlening. Over de diensten van Offitel ben ik alvast in mijn nopjes, want de opvang gebeurt correct en vlot," besluit Ian Cook.

 

ERA

 

Deel deze pagina