Virtuele receptie

Gestroomlijnde communicatie? Dat kan! 

De Offitel virtuele receptie

Steeds meer bedrijven beslissen om hun (telefonische) receptie uit te besteden aan een externe leverancier. Dit is dé ideale oplossing, gezien deze externe partij altijd aanwezig is (in vergelijking met een receptioniste die regelmatig afwezig is wegens ziekte, verlof, enzovoort). 

De allerhande taken van een receptioniste (ontvangen en doorschakelen van gesprekken, openen van de deur, ontvangen van klanten, aannemen van boodschappen, enzovoort) kan immers perfect uitbesteed worden aan Offitel! 

Dankzij onze online tool "virtuele receptie" beschikt Offitel over "real-time"-informatie over wie wanneer en waar aanwezig is, welk bezoek voor wie verwacht wordt, enzovoort. 

Met deze online toepassing wordt het volledige proces van interne en externe communicatie gestroomlijnd. Boodschappen komen automatisch terecht bij de juiste bestemmeling, die deze kan raadplegen via het web, mail en een handige gratis mobiele app. 

De Offitel virtuele receptie zorgt voor een gestructureerde flow van alle niet-schriftelijke communicatiestromen binnen een onderneming. Dit is in vele ondernemingen helaas maar al te vaak een ontbrekende schakel. 

De Offitel virtuele receptie lost dit probleem voor u op in een handomdraai. 

 

 

DAT MOET IK HEBBEN

UW VOORDELEN

  • U kan ongestoord verder werken.

  • Structureer uw communicatie, zowel intern als extern.

  • 7 op 7, 24 uur per dag, we zijn er altijd.

BEKIJK ALLE

Offitel belt met de dokters van wacht

Offitel belt met de dokters van wacht

Prometheus, de huisartsenvereniging van de gemeenten Genk, As, Opoeteren en Opglabbeek, heeft een overeenkomst gesloten met Offitel om de telefonische permanentie tijdens de weekends te verzorgen.

Wie in het weekend 's nachts ziek wordt, houdt meestal zijn hart vast om zo snel mogelijk door een dokter van wacht geholpen te worden. In grote gemeenten vergt het kluwen van de diverse oproepen en het doorverbinden naar de dokters van wacht heel wat organisatie. Vandaar dat Offitel hierbij een handje toesteekt. "De vier gemeenten van Prometheus hebben twee wachtkringen: één voor Genk en de andere voor de overige gemeenten," vertelt dokter Johan Jespers, voorzitter van Prometheus en verantwoordelijke voor de wachtkring Genk. "In dit gebied wonen zo'n 65 dokters. In de nacht van vrijdag, zaterdag en zondag is er telkens één arts die van wacht is, en overdag zijn nog eens 3 artsen die stand by moeten zijn. Offitel belt hen elke vrijdagmorgen op, om zeker te zijn dat iedereen weet wat hem in het weekend te wachten staat.  Daarnaast komen patiënten die ons 0903-nummer bellen terecht bij Offitel. Dit is het contactcentrum dat patiënten informatie geeft over de dokters en apothekers van dienst. Ook als zij een huisbezoek wensen, verbindt Offitel de patiënten door met de zittende of rijdende dokter van wacht. Deze vorm van communicatie verloopt zeer goed, zodat we iedereen maximaal kunnen helpen," besluit dokter Jespers.

Deel deze pagina

21 feb

2017

Tips voor een beter telefonisch onthaal!

Virtuele Receptie

Bekijk hier onze tips om je telefonisch onthaal te optimaliseren.

LEES MEER