29 juli 2019

JOE FM op bezoek bij OFFITEL.

JOE FM op bezoek bij OFFITEL.

Onlangs kwam JOE FM bij Offitel langs en iedereen mag het geweten hebben! Met hun programma Out-of-Office werden we getrakteerd op verfrissende ijsjes en enkele leuke zomerplaatjes die we zelf mochten uitkiezen. Een leuk initiatief waarbij we de luisteraar uitgebreid konden vertellen wat Offitel in petto heeft en waar we voor staan.

Telefoongerinkel

Offitel is een telesecretariaat, gelegen in hartje Genk. Met ons tele-onthaal en virtuele receptie bieden wij onze klanten de ideale oplossing voor hun roodgloeiende telefoontjes die ze met moeite kunnen beantwoorden. Klanten worden sneller en efficiënter verder geholpen.
JOE FM kon aan de levende lijve ondervinden hoeveel telefoongerinkel er dan ook op de achtergrond luidt bij Offitel. Met zo een honderdtal telefoontjes op één voormiddag zijn wij dan ook uitgegroeid tot een succesvolle KMO. Wij behandelen inkomende oproepen voor verschillende medische diensten, wachtdiensten maar ook KMO’s binnen en buiten de regio. En dit natuurlijk 24/7.

Team MEDICAL

Bij Offitel werken we met 3 teams. Team Medical staat in, zoals de naam het zegt, voor de inkomende oproepen van de medische diensten. Wij boeken met alle plezier de afspraken in van de patiënten die een oproep doen naar hun dokter, tandarts, enz. ‘Offitel biedt daarnaast ook eerste lijnadvies in geval van urgente problemen’, aldus Alessia van Offitel. ‘Wij analyseren altijd eerst de vraag van de patiënt en proberen deze dan ook zo goed en zo snel mogelijk verder te helpen.’

Team DYNAMICS

‘Bij team Dynamics wordt er iets meer ingespeeld op de technische klanten’, vertelde Gerda enthousiast aan JOE FM. ‘Bij ons kan het gaan over bepaalde storingen waarbij we een technieker zullen aansturen.’
Bij Offitel beantwoorden we altijd de vraag in uw naam zodat uw klanten dan ook nog steeds het gevoel krijgen van een persoonlijk contact. Wij fungeren als het ware als een verlengstuk van uw zaak en zijn meer op de hoogte van alle details. Bij Offitel is het de bedoeling dat we de werkdruk van onze klant simpelweg verlichten.

Team FOCUS

Bij het focusteam wordt er meer uitgegaan van het mailverkeer. Hier nemen we meer het back-up office verhaal in handen. Zo vertelde Hadewig van Offitel aan Joe FM; ‘Hier zijn we meer een helpdeskachtig kanaal. We helpen de klanten echt verder met bijvoorbeeld hun ticketverkoop, of het in orde maken van verschillende contracten. Dat we de klanten zo echt verder kunnen helpen, dat maakt het echt tof.’
JOE FM bood ons een unieke kans om ons verhaal te vertellen in een ontspannen sfeer. Onze ervaren collega’s kwamen daarbij ook enthousiast aan bod. En het zijn net die enthousiaste medewerkers die het verschil zullen maken in het verder helpen van uw klanten. Succes gegarandeerd!

Heb je interesse of vragen over de virtuele receptie, aarzel dan niet om via hier contact met ons op te nemen.