12 juli 2018

Vakantieregeling in de medische sector

Vakantieregeling in de medische sector

Wanneer u als zorgverlener er eens even tussenuit wil, dan is dit niet altijd even gemakkelijk. Patiënten verwachten nu éénmaal dat u steeds bereikbaar bent. Uw telefoon opnemen en afspraken inplannen tijdens uw vakantie, is jammer genoeg geen optie. Doe daarom een beroep op het medisch telesecretariaat van Offitel.

Medisch telescretariaat altijd bereikbaar

Schakel het medisch telesecrtariaat in tijdens uw verlof en geniet zonder u zorgen te maken over uw patiënten of agenda. De medewerkers van Offitel staan uw patiënten op een professionele manier te woord, we zorgen er dan ook voor dat elke patiënt op de juiste manier wordt verder geholpen.

Wat zijn de mogelijkheden?

Telefonische ondersteuning

Schakel de telefoon van uw praktijk automatisch door naar het medisch telesecretariat van Offitel. Elke patiënt zal vervolgens verder geholpen worden. Bovendien plannen onze medewerkers van het medisch telesecretariaat de nodige afspraken in uw agenda zodat u na uw vakantie meteen aan de slag kunt.

Online agenda

Laat patiënten zelf hun afspraken boeken in de online agenda van Offitel. Dankzij deze gebruiksvriendelijke agenda kan elke patiënt een afspraak inboeken van op eender welke locatie.

Honderden zorgverleners en groepspraktijken maken gebruik van dit agendasysteem. Patiënten krijgen op deze manier een betere zorgverlening, wat dan weer zorgt voor meer tevreden patiënten.

Contacteer Offitel

Twijfel niet langer en contacteer ons. U kan ons bereiken door het contactformulier in te vullen, ons een e-mail te sturen of door gewoon te bellen. Alle nodige contactinformatie vindt u hier terug.

BEKIJK ALLE

24u op 24 bereikbaar

24u op 24 bereikbaar

Je bent met een patiënt bezig en intussen rinkelt voortdurend de telefoon. Dat is voor geen van de partijen voordelig. Daarom doe ik sinds half september 2008 beroep op de diensten van Offitel. Ik ben actief op zoek gegaan naar een bedrijf dat kwaliteitsvolle telefonische dienstverlening kan garanderen.

Offitel leidt mijn telefoonverkeer in goede banen. Wie mij persoonlijk wilt spreken, wordt doorverwezen naar mijn telefonisch spreekuur. Andere boodschappen worden netjes genoteerd door Offitel. Ik ben nu 24u op 24 bereikbaar en krijg toch de kans om zelf mijn dag in te delen. Een telesecretariaat is een handige oplossing voor een drukke solopraktijk. Ik hebt meer tijd beschikbaar voor mijn patiënten en dat kan de kwaliteit van de dienstverlening alleen maar ten goede komen.

 

Dr. Tobback

Deel deze pagina