25 juni 2018

Voordelen van het medisch telesecretariaat

Voordelen van het medisch telesecretariaat

U bent aan het werken en de telefoon rinkelt. Een patiënt die graag een afspraak bij u wil inplannen. Het is positief dat u uw patiënten zo snel kan verder helpen, enkel is het jammer dat dit ten nadele is van de patiënt die op dat moment bij u op consultatie komt. 

Het medisch telescretariaat van Offitel kan u helpen om dit probleem op te lossen. Ontdek hier hoe!

Waarom kiezen voor het medisch telescretariaat van Offitel?

1 U kan ongestoord verder werken;

2 U moet geen fulltime secretaresse aanwerven;

3 U kan naast het telescretariaat ook gebruikmaken van de online agenda.

Hoe uw afspraken opvolgen?

Wanneer een patiënt naar uw praktijk belt, zal één van onze medisch secretaresses deze patiënt op gepaste wijze verder helpen. Wanneer een patiënt graag rechtstreeks met u in gesprek wil gaan, dan noteren wij deze boodschap in de vorm van een taak. Deze taak zal vervolgens aan u gekoppeld worden zodat u hier meteen van op de hoogte wordt gebracht.

Wanneer u een taak heeft afgehandeld kan u deze markeren als 'Voltooid' zodat u zeker geen dubbel werk doet. Offitel neemt m.a.w. de meest tijdrovende taken uit uw handen zodat u zich ten volle kunt concentreren op uw werk.

Het uithangbord van uw organisatie

Aangezien uw patiënten meteen bij één van de Offitel medewerkers terechtkomen, is het enorm belangrijk dat wij zorgen voor een persoonlijk onthaal. U kan er dus zeker van zijn dat wij steeds opnieuw ons best doen om iedereen vlot verder te helpen. Wij zorgen ervoor dat uw patiënten op een vriendelijke, professionele manier worden verder geholpen zodat zij met een goed gevoel naar hun consultatie komen.

Interesse? Neem contact met ons op

Twijfel niet langer en contacteer ons. Je kan ons bereiken door het contactformulier in te vullen, ons een e-mail te sturen of door gewoon te bellen. Alle nodige contactinformatie vind je hier terug.

BEKIJK ALLE

Vriendelijke aanpak

Vriendelijke aanpak

Mijn patiënten kunnen hun afspraken zelf boeken in mijn online agenda, of ze bellen om een afspraak in te geven. In dat laatste geval worden ze doorgeschakeld naar het callcenter van Offitel. Ik kan in alle rust doorwerken, dat is het grote voordeel van het telesecretariaat.

Offitel kan trouwens goed inschatten welke oproepen dringend zijn en welke niet. Bij twijfel wordt terug doorgeschakeld naar mij. Mijn patiënten zijn heel tevreden over de vriendelijke aanpak en ik ben ook erg opgetogen over de samenwerking.

 

Dr. Vanderborght

Deel deze pagina