Blog

Ontdek onze blogposts over verschillende onderwerpen.

Jaar
Categorie

08 mrt

2019

Klantvriendelijkheid ten top!

Telesecretariaat

Wij bij Offitel weten dat de klant koning is en staan daarom garant voor een vriendelijke benadering van onze cliënten, samen met een professionele afhandeling van elke oproep.

Maar hoe kan je nu dat extra beetje meer doen om je klanten duidelijk te maken dat het om hen gaat en niemand anders? Wij geven alvast een aantal tips die garant staan voor succes.

LEES MEER

07 feb

2019

Telefoonstress verminderen met Offitel

Virtuele Receptie

Telefoonstress is een realiteit voor veel bedrijven of dokterspraktijken. Maar hoe kan u deze stress verminderen? Hoe kan u uzelf ontladen van dit probleem? 

LEES MEER

09 jan

2019

Offitel 2.0 – verhuisd en nieuwe zelfsturende teams

Telesecretariaat

Eind november verhuisden we naar één gebouw. In dit artikel kan je ontdekken hoe dit verliep. 

LEES MEER

18 dec

2018

Offitel en Connect4U; een harmonieuze samenwerking

Telesecretariaat

Voor outbound projecten werkt Offitel samen met Connect4U. Offitel heeft een nauwe relatie met Connect4U en ondersteunt het bedrijf ook in haar groei. Tijdens het programma Starters@Work op TV Limburg mocht Connect4U zichzelf even voorstellen. 

LEES MEER

11 dec

2018

Offitel in de kijker bij Manager Magazines

Telesecretariaat

Offitel is een telesecretariaat gevestigd in Genk met 650 klanten in heel België. Manager Magazines kwam langs op ons kantoor om onze werkwijze te ontdekken. In een kort filmpje kregen we de kans om ons verhaal toe te lichten. 

LEES MEER

07 dec

2018

Ergernissen tijdens het bellen

Telesecretariaat

Tijdens het bellen hebben we vaak te maken met heel wat ergernissen. Klanten worden vaak van de ene afdeling naar de andere doorverbonden, we hebben te maken met lange wachttijden, het geduld van de klant of telefoonreceptioniste is van korte duur en soms worden zaken beloofd die niet worden nagekomen. 

 

In deze blog worden de vier grootste ergernissen aan het licht gebracht. Kan jij jezelf hierin herkennen? 

LEES MEER

07 nov

2018

Vier tips voor professioneel tele-onthaal

Telesecretariaat

Met de aanwezigheid van bedrijven op sociale media en sterk uitgebouwde websites lijkt het misschien niet zo, maar we bellen nog altijd graag naar een bedrijf.

Telefonisch klantencontact is dus erg belangrijk voor het bedrijf. Het is vaak het eerste persoonlijk contact dat klanten hebben met een bedrijf.
Daarom is het goed om te weten hoe je een binnenkomend telefoontje best aanpakt.
Wij zetten even de vier belangrijkste tips op een rijtje.

LEES MEER

05 sep

2018

3 tips om uw dokterspraktijk naar een hoger niveau te brengen

Telesecretariaat

Tijdens uw carrière als dokter hebt u vast al veel meegemaakt. Niet alleen op het gebied van behandelingen of wetgevingen maar ook op digitaal vlak is er de laatste jaren enorm veel veranderd. Daarom dat Offitel u graag wil helpen.

In deze blogpost vindt u 3 tips terug die uw praktijk op digitaal vlak naar een hoger niveau moet tillen.

LEES MEER