Blog

Ontdek onze blogposts over verschillende onderwerpen.

Jaar
Categorie

07 nov

2018

Vier tips voor professioneel tele-onthaal

Telesecretariaat

Met de aanwezigheid van bedrijven op sociale media en sterk uitgebouwde websites lijkt het misschien niet zo, maar we bellen nog altijd graag naar een bedrijf.

Telefonisch klantencontact is dus erg belangrijk voor het bedrijf. Het is vaak het eerste persoonlijk contact dat klanten hebben met een bedrijf.
Daarom is het goed om te weten hoe je een binnenkomend telefoontje best aanpakt.
Wij zetten even de vier belangrijkste tips op een rijtje.

LEES MEER

05 sep

2018

3 tips om uw dokterspraktijk naar een hoger niveau te brengen

Telesecretariaat

Tijdens uw carrière als dokter hebt u vast al veel meegemaakt. Niet alleen op het gebied van behandelingen of wetgevingen maar ook op digitaal vlak is er de laatste jaren enorm veel veranderd. Daarom dat Offitel u graag wil helpen.

In deze blogpost vindt u 3 tips terug die uw praktijk op digitaal vlak naar een hoger niveau moet tillen.

LEES MEER

08 aug

2018

Blijf telefonisch bereikbaar voor uw klanten

Virtuele Receptie

Telefoneren, het lijkt misschien niet meer van deze tijd maar toch is dit kanaal uitermate belangrijk wanneer u klanten op een vlotte en efficiënte manier wil verder helpen. Tegenwoordig verloopt het klantencontact online via e-mail of chat. Maar in sommige gevallen blijft bellen gewoon de beste optie.

 

LEES MEER

12 jul

2018

Vakantieregeling in de medische sector

Telesecretariaat

Wanneer u als zorgverlener er eens even tussenuit wil, dan is dit niet altijd even gemakkelijk. Patiënten verwachten nu éénmaal dat u steeds bereikbaar bent. Uw telefoon opnemen en afspraken inplannen tijdens uw vakantie, is jammer genoeg geen optie. Doe daarom een beroep op het medisch telesecretariaat van Offitel.

 

 

LEES MEER

25 jun

2018

Voordelen van het medisch telesecretariaat

Telesecretariaat

U bent aan het werken en de telefoon rinkelt. Een patiënt die graag een afspraak bij u wil inplannen. Het is positief dat u uw patiënten zo snel kan verder helpen, enkel is het jammer dat dit ten nadele is van de patiënt die op dat moment bij u op consultatie komt.

 

LEES MEER

21 feb

2017

Tips voor een beter telefonisch onthaal!

Virtuele Receptie

Bekijk hier onze tips om je telefonisch onthaal te optimaliseren.

LEES MEER

06 okt

2016

Vaak gekopieerd, de virtuele receptie van Offitel!

Virtuele Receptie

Steeds meer bedrijven ontdekken (en gebruiken) de virtuele receptie van Offitel!

LEES MEER

07 jun

2014

Vinden & binden van medewerkers

Telesecretariaat

Limburgse KMO’s hebben ondanks extra inspanningen steeds meer moeilijkheden om geschikt personeel voor de vacatures te vinden. Unizo-Limburg wil dit probleem aanpakken met het actieplan ‘vinden en binden van medewerkers.

LEES MEER