Virtuele receptie

Gestroomlijnde communicatie? Dat kan! 

De Offitel virtuele receptie

Steeds meer bedrijven beslissen om hun (telefonische) receptie uit te besteden aan een externe leverancier. Dit is dé ideale oplossing, gezien deze externe partij altijd aanwezig is (in vergelijking met een receptioniste die regelmatig afwezig is wegens ziekte, verlof, enzovoort). 

De allerhande taken van een receptioniste (ontvangen en doorschakelen van gesprekken, openen van de deur, ontvangen van klanten, aannemen van boodschappen, enzovoort) kan immers perfect uitbesteed worden aan Offitel! 

Dankzij onze online tool "virtuele receptie" beschikt Offitel over "real-time"-informatie over wie wanneer en waar aanwezig is, welk bezoek voor wie verwacht wordt, enzovoort. 

Met deze online toepassing wordt het volledige proces van interne en externe communicatie gestroomlijnd. Boodschappen komen automatisch terecht bij de juiste bestemmeling, die deze kan raadplegen via het web, mail en een handige gratis mobiele app. 

De Offitel virtuele receptie zorgt voor een gestructureerde flow van alle niet-schriftelijke communicatiestromen binnen een onderneming. Dit is in vele ondernemingen helaas maar al te vaak een ontbrekende schakel. 

De Offitel virtuele receptie lost dit probleem voor u op in een handomdraai. 

 

 

DAT MOET IK HEBBEN

UW VOORDELEN

  • U kan ongestoord verder werken.

  • Structureer uw communicatie, zowel intern als extern.

  • 7 op 7, 24 uur per dag, we zijn er altijd.

BEKIJK ALLE

Badkamer renoveren gebeurt nu automatisch

Badkamer renoveren gebeurt nu automatisch

Re-Bath in Aartselaar is een bedrijf dat gespecialiseerd is in het renoveren van badkamers, ventilatie en vochtbestrijding. Voor meer info of een afspraak bellen de klanten naar een 0800-nummer bij Offitel. “Een hele vooruitgang,” getuigt Seka Dobric van Re-Bath.

“We zochten naar een goede oplossing omdat de inkomende oproepen niet altijd gemakkelijk konden beantwoord worden,” legt Seka Dobric uit. “De vaste lijnen werden aanvankelijk doorverbonden naar ons mobiel toestel. Maar we zitten bijvoorbeeld vaak in de wagen, waar het moeilijk is om alle vragen te verstaan en te noteren. Vandaar dat we op zoek zijn gegaan naar een telesecretariaat.” En dat werd Offitel. “Inderdaad. Op elke reclame van ons staat een gratis 0800-nummer dat rechtstreeks uitkomt bij Offitel. Mensen bellen meestal voor een afspraak met onze vakmensen. Vervolgens worden de gegevens netjes in een database gestopt en rechtstreeks doorgestuurd naar de verantwoordelijke in de regio van de klant. Op die manier verloopt het hele verkoopsproces dus haast automatisch. Dat werkt heel goed, we zijn tevreden. Soms gebeurt het wel eens dat er iets wordt vergeten of dat het computersysteem eventjes hapert, maar Offitel reageert dan direct en helpt de problemen uit de wereld.”

Deel deze pagina

21 feb

2017

Tips voor een beter telefonisch onthaal!

Virtuele Receptie

Bekijk hier onze tips om je telefonisch onthaal te optimaliseren.

LEES MEER