(Medisch) Telesecretariaat en online agenda

Ongestoord verder werken? Dat kan!

Vertrouw uw online agenda toe aan vakmensen

Heeft u ook een overvolle agenda en kan u te weinig tijd vrijmaken om telefonische oproepen te beantwoorden? Offitel ontwikkelde een flexibel systeem dat uw werk verlicht!

Al uw oproepen kunnen tijdelijk of permanent doorgeschakeld worden naar onze telefonisten. Zij geven uw klanten een persoonlijk onthaal "met de glimlach" en noteren netjes elke afspraak, boodschap of bestelling. De telefonisten van Offitel zijn professionele vakmensen die zeer secuur werken. U kan aan ons een hele resem taken toevertrouwen: het contact met externe relaties, administratieve opvolging, agendabeheer, eerstelijnsadvies, doorverbinden naar collega's, enzovoort.

De medewerkers van Offitel zijn het uithangbord van uw organisatie en die opdracht nemen we serieus. We staan uw contacten te woord alsof we daadwerkelijk aan uw receptie zitten.

 

Er zijn vele (vrije) beroepen die hun patiënten of klanten verder helpen op afspraak. Dit zorgt ervoor dat ze tijdens de werkuren enorm vaak gestoord worden voor het noteren van nieuwe afspraken. Dit is erg tijdrovend, inefficiënt en bovendien enorm vervelend voor de persoon die op dat moment op consultatie is. Een fulltime secretaresse te werk stellen zou een oplossing kunnen zijn, maar dat is een aanzienlijke kost en wat na de kantooruren en in de weekends? En wat gebeurt er wanneer ze deeltijds wil gaan werken of ziek valt? 

Wij hebben de oplossing!

Met het agendabeheer van Offitel zijn al deze vragen opgelost in een handomdraai. Offitel werkt al jaren met een zeer gebruiksvriendelijke online agenda; (tand)arts, telesecretariaat en patiênt boeken hun afspraken online!

Honderden artsen, zowel individueel als in groepspraktijken, en andere beroepen werken al tot zeer grote tevredenheid met dit agendasysteem. 

 

DAT MOET IK HEBBEN

UW VOORDELEN

  • U kan ongestoord verder werken, Offitel is er altijd én ... met de glimlach!

  • Dankzij uw online agenda en handige mobiele APP bent u overal up to date.

  • Uw patiënten boeken online in mijn agenda zonder ingewikkelde registratieprocedure en zonder dat ze een login of wachtwoord moeten onthouden, héél laagdrempelig.

BEKIJK ALLE

Service & kwaliteit

Service & kwaliteit

Van zodra mijn toestel 5 keer gerinkeld heeft, neemt Offitel de telefoon over. Heel handig als ik huisbezoeken ga afleggen, of net een andere patiënt onderzoek in mijn kabinet. Uiterst handig, want zo heb ik geen secretaresse nodig.

Offitel kent mijn agenda en vult de leemtes op met afspraken via een internetapplicatie van de firma Sanmax. Ze weten wat ik wil en voeren dit ook met hart en ziel uit. Ik kan gerust stellen dat ik tevreden ben over hun service, inlevingsvermogen en het kwaliteitsniveau. Een aanrader.

Deel deze pagina

07 jun

2014

Vinden & binden van medewerkers

Telesecretariaat

Limburgse KMO’s hebben ondanks extra inspanningen steeds meer moeilijkheden om geschikt personeel voor de vacatures te vinden. Unizo-Limburg wil dit probleem aanpakken met het actieplan ‘vinden en binden van medewerkers.

LEES MEER